Dbałość o płynność finansową spółki, reprezentacja firmy czy czuwanie nad realizacją założonej strategii rozwoju to codzienność kadry menedżerskiej. Jako dyrektor, członek zarządu czy prezes nie masz czasu na zastanawianie się nad konsekwencjami błędnie podjętych decyzji czy zaniechań. RODO nakłada nowe obowiązki na firmy, a co za tym idzie na kadrę menedżerską. W razie uchybienia, złamania przepisów spółka z pewnością zwróci się do menedżera o odszkodowanie. Warto zabezpieczyć się na wypadek takich sytuacji polisą OC Managera.
Polisa pokryje wydatki i opłaty na obronę
Nieumyślne popełnienie przestępstwa nie wyklucza wypłaty
Jest objęte ochroną
Dla osób, które są zatrudnione w różnych przedsiębiorstwach lub organizacjach i realizują lub uczestniczą w procesie zarządzania. Menedżerowie zatrudnieni na podstawie kontraktu menedżerskiego, których odpowiedzialność za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków jest oparta na zasadach prawa cywilnego (art. 471 Kodeksu cywilnego i nast.), przede wszystkim na zasadzie winy.
Ochroną objęte są roszczenia skierowane przeciwko managerowi, związane z pełnieniem przez niego usług zawodowych na rzecz danego podmiotu(np. spółki). Roszczenia mogą dotyczyć błędów, zaniechań, zaniedbań popełnionych w okresie trwania umowy ubezpieczenia. W ramach umowy ubezpieczyciel pokrywa koszty obrony lub szkodę, którą manager będzie prawnie zobowiązany zapłacić. Możliwe jest rozszerzenie ochrony o roszczenia związane ze zniesławieniem i zniewagą, prawami własności intelektualnej bądź wymianą danych komputerowych i dokumentów. Ochroną nie są objęte: szkody osobowe i majątkowe, szkody na skutek nieprawidłowego oszacowania kosztów przez ubezpieczonego, umyślne oszustwo lub umyślne przestępstwo, działania mające miejsce przed zawarciem umowy ubezpieczenia.
Manager, prowadzący własną działalność gospodarczą, której przedmiotem działalności są usługi zarządcze i doradcze.
Manager podejmuje codziennie wiele decyzji, często nie mając pełnej swobody wyboru. Warto zabezpieczyć się przed konsekwencjami działań lub ich braku. Odpowiedzialności uniknąć się nie da, można jednak zniwelować straty czy w ogóle uniknąć ewentualnych kosztów obrony przed pozwem cywilnym czy postępowaniem karnym.
W początkowej fazie ustalamy z Klientem jaki jest podstawowy, priorytetowy cel współdziałania. Zastanawiamy się, w jakich konkretnie sytuacjach ubezpieczenie ma zadziałać - musimy znać priorytety, gdyż tylko tak można dopasować rozwiązanie do oczekiwań i uniknąć paraliżu decyzyjnego, kiedy oferty są do siebie zbliżone. Zapraszamy do odwiedzenia zakładki FAQ's, gdzie znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
W następnym etapie wyznaczamy czas działania, tzn. czy rozwiązanie ma działać od zaraz czy np. od przyszłego miesiąca oraz budżet, jaki na dane rozwiązanie może Klient przeznaczyć
Ofertę możemy przedstawić po uzyskaniu informacji m.in o branży w jakiej działa firma, wielkości przychodów i ilości rekordów,czyli danych administrowanych przez daną firmę. Istotne są także odpowiedzi o kopię zapasową danych czy posiadane zabezpieczenia. Dla zapewnienia pełnego bezpieczeństwa Państwa danych, ich wymiana następuje u nas standardowo za pośrednictwem szyfrowanego pliku w Excelu. Prosimy o podanie numeru telefonu komórkowego, celem możliwości przesłania hasła do takiego pliku za pośrednictwem SMS.
Wybierz odpowiednią dla siebie formę kontaktu. Telefon - jeśli zależy Ci na jak na jak najszybszym uzyskaniu oferty. W trakcie rozmowy najłatwiej jest ustalić jakiego rozwiązania potrzebujesz i dokładnie ustalić parametry ubezpieczenia, dzięki czemu unikamy tworzenia nieadekwatnych ofert. Formularz kontaktowy - jeśli nie masz zbyt wiele czasu na rozmowę lub wolisz przeczytać wszystkie informacje przed podjęciem dalszych działań. Im więcej informacji podasz na początku, tym dokładniej odpowiemy na Twoje pytanie. Sprawdź jak możemy Ci pomóc.